1.11.06

Snow again!

Dagen i dag startet med nydelige blå himmel og minus 22 grader!!!!! Så det var kaldt å gå på jobben i dag. Men nå har det begynt å snø ute, ganske mye faktisk. Så det er sikkert ikke så kaldt her lengre. Slike lave temperaturer er ikke så uvanlige her, så jeg må nok bare bli vant med dem. Men det ville vært mye bedre hvis jeg kunne tenne i peisen min, men papen må komme på besøk og tette den så jeg ikke soter ned hele leiligheta (HINT HINT papen:))
Jeg gikk og så hva temperaturen er nå, og det er "bare" minus 13:)
Today started with beautiful blue skies and minus 22 degrees celcius!!!!! That`s minus 7,6 fahrenheit! And it was cold walking to work today. But now it`s started snowing outside, a lot actually. So it`s probably not that cold here anymore. These low temperatures aren`t that unusual here, so I suppose I better get used to them. But it would be a lot better if I could light a fire in my fire-place, but my dad has to come visit and get it sealed so I don`t have soot all over my appartement (HINT HINT papen:) )
I went and looked at what temperature we have now..and it is "only" minus 13 degrees :)



Ingen kommentarer: