3.11.06

Snow Day

I går begynte det å snø, og snø og snø. En stund var jeg litt bekymret om jeg kom meg hjem til Brønnøysund i dag. Men i dag snør det ikke så mye, og jeg ser på nettet at flyplassene ikke har så mange forsinkelser. Det er en lettelse, for jeg har sett fram til denne helgen lenge:) Jeg skal reise hjem til årets Huldrelaug på hotellet. Og jeg ser fram til å svømme mye..og ikke minst prøve badestampen ute:) Det kommer til å bli flott. Moderen skal og være med, og jeg er sikker på at vi kommer til å ha en flott helg.

Yesterday it started snowing, and snowing and snowing and snowing. At one point I was a bit worried that I would have a problem getting home to Brønnøysund today. But today the snow has let up, and I see on the net that the airports do not have many delays anymore. That`s a relief, because I have looked forward to this weekend for a long time :) I`m going home for a spa-weekend at our local hotel. And I`m really looking forward to swimming a lot..and not least trying out the hot-tub outside:) It will be great. My mum is also going, and I`m sure we`ll have a great time.




















Dette er hvordan det så ut i Brønnøysund omkring klokka 9.30 i morges. Ikke på langt nærr så mye snø som vi har her:)

This is what it looked like in Brønnøysund at around 9.30 this morning. Not nearly as much snow as it is here:)


















Og dette er Fauske omtrent på samme tida:)

And this is Fauske at about the same time:)

Begge disse bildene er tatt fra webkamera på nettet

Both these pictures are taken from web cameras on net

Ingen kommentarer: