7.12.06

The library

Her er et bilde av biblioteket. Det er ikke stort, men vi har en god del bøker. Jeg holder på å rydde i hyllene. Det vil si at jeg kaster masse gamle bøker for å gjøre plass til nye bøker. Det kan virke litt brutalt å kaste masse bøker, men innimellom må det gjøres. Man kan ikke samle på alt, spesielt når man har begrenset med plass. Og elevene har ikke lyst å lese bøker som ser gamle og stygge ut. Så jeg prøver å kjøpe inn bøker som ser innbydende ut å lese:)
Here is a picture of the library. It isn`t big, but we have quite a lot of books. I am currently tidying in the shelves. That means that I am throwing out a lot of old books to make room for new ones. It can seem a bit brutal to throw a lot of books, but sometimes it has to be done. We can`t collect everything, especially when we have limited space. And the students here do not want to read old books that look really haggered and worn. So I try to buy new, nice looking books:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Nå skjønner jeg hva jeg har gjort feil, jeg måtte velge å være anonym, så nå håper jeg at jeg blir registrert. Alle bildene ser koselige ut, og kontoret så da koselig ut innvendig.
Hilsen modern

Grethe sa...

Hei moderen:)
Ja jeg kan se hva du har skrevet, så nå har du endelig funnet ut av mysteriet:) Ikke verst bare det:)