6.2.07

New job and new apartment:)

Ja nå er det en stund siden jeg har lagt noe inn her. Jeg har enda ikke kommet meg på nett i leiligheta, men jeg håper at det vil være i orden i dag. Da skal jeg legge inn bilder av nye leiligheta:)
Det var et slit å få flyttet alle tingene mine fra Fauske til Bodø, men jeg var heldig og hadde god hjelp av foreldrene mine, og Tanten:) Så nå er den epoken avsluttet. Jeg var en siste tur på Fauske på søndagen, så kjøperen fikk sett over leiligheta og jeg fikk levert nøklene til boligbyggelaget. Det var fint å kunne si seg ferdig med flyttinga, selv om jeg har en del esker som står omkring enda. Men det minker da sakte men sikkert:) I går fikk jeg tatt alle søppelsekkene med klær som stod inne på soverommet, så nå ser det bra ut der inne. I dag tenkte jeg få satt opp alle bøkene mine. Da blir det straks en god del mindre esker:)
Jobben er og spennende. Men det er mye å sette seg inn i. Jeg skal holde på med fjernlån, bestillinger og slikt Har ikke helt fått oversikten enda:) Og så blir det en del skrankevakter også. Så nå for tiden så er det det jeg gjør mest. Jeg må bli vant med å være i skranken så jeg kan være der alene etterhvert:)

It has been a while since I posted anything here. I`m not online in my new apartment yet, but hopefully it will all be in order sometime today, and then I will be able to post pictures of my new place:)
It wasn`t easy getting all my stuff moved from Fauske to Bodø. But I had a lot of help from my parents and my aunt:) So now that era is over. On sunday I was one last time in my old apartment, so that the buyer could look it over that everything looked all right. Then I delivered the keyes to the people who are handeling the sale before my dad and I drove back to Bodø.
It is nice to be done with the move, even though I have a lot of boxes ful of stuff around my apartment. But slowly I get them emptied:) Yesterday I unpacked all the plastic garbagebags full of clothes I had in my bedroom, så now that room is nice ant tidy:) Today I plan to get all my books out. That will definitivly remove a lot of boxes:)
The new job is also exciting. But it is al lot of new things to learn. I will mostly be dealing with orders that people send to the library for books they want to borrow. But I stil haven`t quite got the grasp on it yet:) I also spend a lot of time on the front desk..where people come to borrow books or ask if there is something they are looking for. All the librarians have to do that, so I have to learn that so I can be there by myself after a while:)

Ingen kommentarer: